U primu passu per legalizà i scooters elettrici: u guvernu britannicu cunsulta u publicu

U guvernu britannicu cunsulta u publicu nantu à cumu l'usu raghjonescooter elettricus, chì significa chì u guvernu britannicu hà fattu u primu passu versu a legalizazionescooters elettrici.Hè infurmatu chì i dipartimenti di u guvernu anu realizatu cunsultazioni pertinenti in ghjennaghju per chjarificà quale regule deve esse fatte per i piloti di scooter è i fabricatori per assicurà chì ponu guidà in modu sicuru in e strade britanniche.

Hè infurmatu chì questu hè parte di una rivista più larga di l'industria di u trasportu di u paese.U Ministru di i Trasporti Grant Shapps hà dettu: "Questa hè a più grande rivista di e lege di trasportu di sta generazione".

Un scooter elettricu hè un skateboard à duie rote cù un picculu mutore elettricu.Perchè ùn occupa micca spaziu, hè menu laboriosu di cavalcà cà i scooters tradiziunali, è hè più amichevule à l'ambiente, cusì ci sò parechji adulti chì cavalcanu stu tipu di scooter in i carrughji.

Tuttavia,scooters elettricisò in un dilema in u Regnu Unitu, perchè a ghjente ùn pò nè cavalcà nantu à a strada nè cavalcà nantu à u trottu.L'unicu locu induve i scooters elettrici ponu viaghjà hè in terra privata, è deve esse uttenutu l'accunsentu di u pruprietariu di a terra.

Sicondu i rigulamenti di u Ministeru di u Trasportu Britannicu, i scooters elettrici sò "mezzi di trasportu assistiti da l'energia", per quessa sò cunsiderati cum'è veiculi di mutore.S'elli guidanu nantu à a strada, anu bisognu à scuntrà certi cundizioni in cunfurmità cù a lege, cumpresi l'assicuranza, l'ispezione MOT annuale, l'impositu stradale è a licenza Wait.

Inoltre, cum'è l'altri veiculi di mutore, duverebbe esse luci rosse evidenti, targhe di rimorca è segnali di volta daretu à u veiculu.I scooters elettrici chì ùn cumplenu micca e cundizioni di sopra seranu cunsiderati illegali s'ellu viaghjanu nantu à a strada.

U Ministeru di i Trasporti hà dichjaratu chì i scooters elettrici devenu esse conformi à l'attu di u trafficu stradale appruvatu in u 1988, chì copre i monocicli assistiti da l'electricità, Segway, hoverboards, etc.

U prugettu dice: "I veiculi motori funzionanu legalmente nantu à e strade pubbliche è anu da risponde à diverse esigenze.Questu include l'assicuranza, u rispettu di i normi tecnichi è i normi d'usu, u pagamentu di l'imposte di i veiculi, licenze, registrazione, è l'usu di l'equipaggiu di sicurezza pertinenti.


Tempu di pubblicazione: 31 dicembre 2020